Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שם לעסק ע"י קופירייטר

שם לעסק חדש

במהלך תהליך האפיון של העסק, מוצריו, שירותיו וקהל היעד תאלצו לבחור שם לעסק. מרבית היזמים מחליטים על שם עוד הרבה לפני תהליך האפיון של העסק. את תהליך האפיון הם מבצעים בדרך כלל עם יועץ עסקי או עם משרד הפרסום עמו הם עובדים. כך או כך, חשוב לבצע את התהליך עם איש מקצוע מנוסה שיכול לכוון אתכם כראוי. חלק מאותם יזמים מחליטים לשנות את שם העסק תוך כדי האפיון שלו וחלק נשארים עם מה שהחליטו מראש.

הליך בחירת שם מתאים לעסק:

  1. אפיון העסק ומה הוא מציע – לעתים רבות אחרי שתאפיינו את העסק, המוצרים והשירותים בו – תוכלו למצוא רעיונות נוספים לשמות לעסק שיעלו לכם בהבזק של רגע ואחד מהם עשוי להתברר כשם מוצלח ממה שבחרתי מלכתחילה.
  2. זריקת רעיונות לאוויר – תמיד כדאי לערוך שלב שבו תזרקו את כל השמות שעולים לכם לאוויר כשמות קשורים. לדוגמה, אם יש לכם רעיון לפתוח חנות מתנות – אז חשבו על המילה מתנות וזרקו לאוויר את כל הרעיונות שעולים לכם בראש: gift box, אריזות מתנה, מתנה, מתנות וכו'.. כמו כן תוכלו לחשוב על חנויות אחרות של מתנות והשמות שלהם וכיצד הם בחרו את השם שלהם ולזרוק רעיונות נוספים.
  3. Brain storm – ישיבה מעמיקה יותר על כתיבת רעיונות שם לעסק. כך למשל יישבו כמה אנשים או אתם עם עצמכם למשך זמן מסוים ותחשבו לעומק על רעיונות יצירתיים. כאשר אנו מקדישים זמן למחשבה בדרך כלל נקבל רעיונות איכותיים יותר.
  4. בדיקת ייחודיות השם – לאחר שכבר בחרתם את סדר העדיפויות שלכם לגבי השמות כל שנותר הוא לוודא שהשם פנוי. לשם כך פנו לעורך דין שיסייע לכם בבדיקה.

האם כדאי לחשוף את השם לאחרים לפני פתיחת העסק?

אם אתם מחוברים לשם העסק שלכם והוא מספיק קליט וקשור לתחום לדעתכם – לכו על זה. אחרים רק יכולים להסיח את דעתכם. מכיוון שלכל אחד יש טעם אחר הם יכולים להשפיע על עתידכם ועתיד העסק שלכם. זאת ועוד, אנשים שלא מבינים כלל בעסקים עשויים לתת לכם דעה לא מקצועית או להטעות אתכם. אם אתם בכל זאת מרגישים צורך לשתף את השם עם אנשים אחרים ולקבל חוות דעת נוספות – עשו זאת.

אם אתם מתלבטים עדיין לגבי שם לעסק שלכם אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע לכם במציאת שם לעסק שיהיה בעל משמעות, קשר לתחום, קליט וכזה שתוכלו לראות אתכם רצים אתו לפסגה.

אנו באוצר מילים נבצע אפיון שם לעסק חדש בהתאם לשירות/מוצר אותו הוא מספק, חשיבה מעמיקה ופיצוח של שם מוצלח לעסק, ביצוע סקר קצר והגשת עד 3 שמות שונים לעסק שלכם, לאחר בחירת שם מקורי לעסק נעבור לכתיבת סלוגן לעסק שישלים את זהות העסק באופן מלא וקליט.

 

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת