Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט

האתר שלכם עלה לכם הרבה כסף. הוא יפהפה ונגיש ומאוד משוכלל. הוא אפילו נוח לגלישה וכל מי שמגיע אליו ממש שומע את משק כנפי ההיסטוריה בוקע מהרמקול של המחשב הנייד. אבל מה הלאה?  לא משנה כמה השקעתם בהנדסת אנוש ובאפקטים חזותיים בסופו של דבר המטרה שלכם היא להעביר איזה שהוא מסר לגולשים. למכור משהו או לפרסם את עצמיכם.

איך צריכה להיראות כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט מדברת על תחום ספציפי שלא דומה לשום דבר אחר. הכתיבה לאתר צריכה להיות קולחת, מרגשת, יוצרת הזדהות ומניעה לפעולה. אם לרגע קט המבקר באתר ישתעמם או לא יבין משהו הוא עלול לנטוש את האתר ולחפש את יעדו במקום אחר. הפסד של לקוח אחד הוא קריטי שכן בעידן האינטרנט כל לקוח כזה נוטה לשתף את חוויות (טובות יותר או פחות). המסקנה המתבקשת היא שכדאי מאוד שהאתר לשכם יכיל תוכן ולא פחות חשוב שיהי זה תוכן עשיר ומעניין שישאיר את הגולשים ולא יבריח אותם.

מתכוננים לנחיתה

דפי נחיתה הם כרטיס הכניסה שלכם אל חשבון הבנק של הגולש. אם הוא מנוסח נכון ולא בשפה מרתיעה אז קיים סיכוי גדול שתרוויחו לקוחות חדשים. כל מילה חשובה, ומילים מיותרות הן אסון. צריך להיות ממוקדים ולא לחלום. כמובן שאת הכתיבה עדיף שתשאירו בידי האנשים שמבינים בכתיבה. אתר אינטרנט חוץ מהיותו א קל ונוח לגלישה הוא צריך להיות קריא וזורם מבחינת תוכן.

פונים לחברת תוכן

חברת אוצר מילים מעסיקה שורה של כותבים מקצועיים אשר עוסקים בתחום כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט וידעו לכתוב בכל נושא, לדייק בעובדות ולשכנע את הקורא. החברה מתמחה בכתיבת טקסטים  שמניעים לפעולה ומביאים לתוצאות מושלמות. כל כותב עורך מחקר על תחום הכתיבה שלו, מביא את העובדות ומתבל אותן במשפטים שמשאירים את הקורא בעניין. לכן מומלץ לפנות לחברה מקצועית כמו אוצר מילים  והתחיל בשינוי .

רוב הגולשים משתמשים במנוע החיפוש של גוגל שהוא הגדול ביותר בעולם כרגע. שילוב של מילות מפתח שקשורות לנושא המאמר יגרום בהכרח לגולש להגיע ישורות אל האתר שלכם. את מילות המפתח יש לשלב בחוכמה הון נבחרות בקפידה על פי מחקרים. לעיתים מילת המפתח תראה כאילו היא אינה קשורה ישירות לנושא אך מאחורי כל בחירה כזו ישנו הגיון וניסיון.

לסיכום אם כבר יש לכם אתר אינטרנט אתם בחצי הדרך. עתה עליכם לפנות לחברה מקצועית שתכתוב לכם את הטקסטים הנכונים ותהפוך את האתר לפנינה של ממש.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת