Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
חברות תוכן שיווקי איכותי - אוצר מילים

תנו למקלדת לעשות את העבודה

בעידן האינטרנט, אנו מוצפים באינפורמציה שיווקית יותר מתמיד. אם בעבר הסתפקנו בצפייה בפרסומות בין תוכנית טלוויזיה אחת לאחרת או בהתבוננות בשלטי הפרסום הנוצצים שהקיפו אותנו מכל עבר, הרי שהיום נוכל להיתקל בפרסומת על כל צעד ושעל בלחיצת כפתור. ריבוי הפרסומות והתכנים השיווקיים בימינו מהווה אתגר עבור מומחים העוסקים בבניית אתר האינטרנט ובקידומו, כאשר אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור כל קידום הוא התוכן.

חשיבותו של התוכן

תוכן שיווקי חשוב לקידום המוצרים והשירותים של בית העסק. תוכן ממוקד ואיכותי הכולל מילות מפתח רלוונטיות יכול להוביל את האתר למקומות הראשונים בגוגל ולהגדיל את כמות הלידים באתר. מכאן עולה השאלה אם כל בעל עסק שיש לו אתר מוכרח ללמוד לכתוב תכנים שיווקיים לאתרו. ובכן, התשובה היא שהוא אינו חייב לעשות זאת, מכיוון שבישראל קיימות חברות תוכן שיווקי אשר יכולות לסייע בכתיבת התכנים הנחוצים.

חברות תוכן שיווקי ואיכותי - אוצר מילים

מה חשוב לבדוק בחברות כתיבת תוכן

חברות רבות המציעות שירותי כתיבת תוכן שיווקי יכולות להציע לכם את שירותיהן. כאשר אתם בוחנים את תיק העבודות של החברות האלה, מומלץ לקרוא היטב את התכנים ולשים לב אם קיימים בהם מאפיינים חשובים שהופכים את התוכן הרגיל לשיווקי:

התוכן צריך לחבר בינכם לבין הלקוחות

תוכן שיווקי אמתי יוצר קשר בין העסק שלכם לבין הלקוחות. תוכן איכותי מדגיש את היתרונות של המוצרים. לדוגמה, אם מדובר באתר שדרכו ניתן להזמין משלוחי פרחים, הרי שהתוכן יתאר את יתרונותיהם של הזרים והעציצים (עמידים לאורך זמן, אינם מצריכים טיפול רק) כמו גם את השירותים (משלוחים לכל הארץ, אספקה מהירה תוך 24 שעות). נוסף על כך, התוכן יכול לפוגג חששות בקרב לקוחות. לדוגמה, אם הלקוחות חוששים לבצע תשלום באמצעות אתר האינטרנט, ניתן לציין כי מדובר בעמוד תשלום מאובטח.

התוכן צריך לכלול עניין

חברות כתיבת תוכן רבות יכולות להציע עבורכם תכנים שנכתבו "לפי הספר" – הם יכללו את מילות המפתח החשובות, משפטי הנעה לפעולה, חלוקה נכונה לפסקאות ועוד. אך דבר אחד יחסר – עניין. בין כמויות הטקסטים הבלתי נגמרות שאליהן נחשפים הגולשים מדי יום ביומו, הם מחפשים את התוכן המקורי שירטיט את לבם ויצור בהם עניין. זה יכול להיות סיפור אישי, מידע מרתק, אנקדוטה משעשעת וכדומה.

שומרים על תוכן רלוונטי

חברת כתיבת תכנים איכותית משתדלת לשמור על רלוונטיות התוכן גם לעתיד לבוא. כך למשל, כותב תוכן מקצועי לא יכתוב כי לחברה שלכם יש 5 שנות ניסיון בתחום הנדל"ן, אלא שהחברה קיימת משנה מסוימת. בדרך זו, לא תצטרכו לחדש את התכנים שלכם בכל עת. עם זאת, רצוי לעקוב אחר התכנים מדי פעם בפעם ולרענן אותם בעת הצורך. אחרי הכול, הגולשים אוהבים לקרוא מידע עדכני.

חברות כתיבת תוכן שיווקי - אוצר מילים

מתאימים את התוכן לסוג המדיה

חברות תוכן שיווקי מכירות את פלטפורמות הפרסום השונות הקיימות בשוק, והן יתאימו את התוכן בהתאם לפלטפורמה שבה בחרת להשתמש. כך, תוכן שיווקי לעמוד הפייסבוק לא יהיה דומה לתוכן שיווקי לאתר או לניוזלטר.

מפיקים את התוכן המושלם

מיותר לציין כי תוכן שיווקי איכותי צריך להיות קולח, מובן ונטול שגיאות כתיב. כותבים מיומנים ידאגו לעבור על התוכן שלהם, ובחלק מהמקרים הוא אף יישלח לבדיקת העורך הלשוני.

אוצר מילים – חברה לכתיבת תוכן שיווקי איכותי

בעלי עסק? מעולם לא אהבתם שיעורי חיבור בבית הספר, אך צריכים לכתוב תכנים לאתר? אנחנו בחברת אוצר מילים מספקים לכם תכנים איכותיים לכל מטרה. אצלנו תוכלו לקבל שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, שירותי עריכת תכנים ועוד בכל נושא. כי ההצלחה שלכם היא גם ההצלחה שלנו.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת