Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
כתיבה שיווקית באנגלית

כתיבה שיווקית באנגלית – יש לך עסק עם מילים

כל בעל עסק יודע שמסע הפרסום והקידום של העסק שלו אינו נפסק לעולם, מרגע הקמתו יש לשווק אותו, להשקיע בפרסום נאות, לשפר ולשדרג את אתר האינטרנט ולהרחיב את מעגל הלקוחות הפרטי. רשת האינטרנט מאפשרת פרסום בקנה מידה עולמי וזאת על ידי שימוש בכלי פרסום משוכללים שיופעלו גם על ידי מומחים לכתיבת תוכן. היות שמדובר על רשת חובקת עולם, אין עוד צורך להסתפק בקהל יעד אשר דובר שפה אחת בלבד וניתן להכיר את המוצר או הרעיון שלכם גם לדוברי שפות זרות בעזרת כתיבה שיווקית באנגלית.

כתיבת תוכן שיווקי באנגלית

כתיבת תוכן שיווקי באנגלית

כתיבת תוכן שיווקי באנגלית כרוכה באחריות גדולה ולא כל כותב תוכן ידע כיצד לבצע זאת נכון. כדי לכתוב מאמרים עסקיים באנגלית יש צורך ביותר מאשר 5 יחידות אנגלית. הכותב צריך לדבר, לכתוב ולהבין אנגלית ברמה של שפת אם. וזאת רק הדרישה הבסיסית, שכן בנוסף עליו להיות בעל כישורי כתיבה עילאיים:

  • קופירייטינג באנגלית הוא לא פשוט וצריך להכיר ביטויים שונים, פתגמים, מילים נרדפות ועוד.
  • כותב תוכן באנגלית צריך לכתוב עם אפס שגיאות, אפס טעויות וכמובן לדעת להשתמש בסימני פיסוק נכונים.
  • בשפה האנגלית ישנן עשרות מילים נרדפות יפהפיות שניתן לעשות בהן שימוש על מנת לתאר מוצר, עסק או רעיון כלשהו. על הכותב להשתמש בשפה ציורית, להיעזר בדמיון פורה ולגרום לדוברי השפה להאמין שמדובר במוצר בטוח, יעיל ומבוקש מאוד.

מדוע אנו זקוקים לכתיבת תוכן לאתרים באנגלית?

אמנם אנו חיים במדינת ישראל ובמקרים רבים העסק שלנו ממוקם במקום כלשהו בגבולות הארץ, אך קהל היעד אשר דובר עברית הינו מצומצם מאוד ולבטח שאינו ממצה את הפוטנציאל המלא. לעומת זאת, קהל דוברי האנגלית הינו עצום ומתפרש על פני עשרות מדינות נוספות (מלבד ישראל). כתיבת תוכן לאתרים באנגלית יכולה להועיל מאוד לכל עסק, לשפר את מצבו הכלכלי ולהרחיב את מועדון הלקוחות שלו:

  • השפה האנגלית מגשרת בין קהלים שונים ורחבים. כך מתאפשר לקהל זר להגבר על מגבלת שפה ולתקשר דרך השפה שמשותפת לו ולעסק.
  • מדובר על ערך מוסף. כל מותג אשר ישקיע בתכנים וכתיבה בשפה האנגלית, יבטיח לעצמו מיקום גבוה יותר וזאת ללא קשר לתחום ההתמחות שלו.
  • בנית תדמית רצינית ומקצועית יותר לאתר תגרום לו להיתפס כגדול יותר בקרב הלקוחות הפוטנציאליים, אפילו אם מדובר על עסק לא גדול ומקומי.
  • מדובר על ראיה לטווח רחב יותר ואפילו סוג של חזון שבעל העסק מחזיק בו.

כתיבת תוכן לאתרים באנגלית

יותר משאבים כלכליים

לקוח אשר פוגש את השפה האנגלית יטה לחשוב שמדובר על עסק גדול מכפי שהוא, שמצויד במשאבים כלכליים וכלים רציניים לסייע לו. העסקת כותבי תוכן באנגלית תעלה את הרמה הכללית של האתר התדמיתי. בנוסף לכך, בעזרת כתיבה שיווקית באנגלית קל יותר ללקוחות להשוות בין העסק שלך למותגים גדולים אחרים אשר מדברים אליו באותה השפה. הרכב האוכלוסייה בארץ הוא של אנשים דוברי שפות שונות וישנם רבים אשר אינם מסוגלים להתנהל בשפה העברית. אנגלית הינה שפה בינלאומית שמתווכת בין קהלים שונים.

תרגום בגוגל או כותב תוכן באנגלית

תרגום בגוגל לעולם לא יוכל להחליף תרגום אמתי, מדויק והגיוני של עורך תוכן באנגלית. כל אחד יכול לעשות שימוש באפליקציית תרגום זו או אחרת, אך זה לעולם לא ישתווה לתרגום איכותי ונאמן למקור. מתרגמים אוטומטיים (ובראשם גוגל) עושים שימוש באינטואיציה עצמית שבמקרים רבים אינה תואמת את הלך הרוח של המאמר, התוכן או וכל מסר אחר שרציתם להעביר.

בדרך כלל מה שמתקבל מתרגום כזה הוא עיוות של המשמעות. אנו בחברת התוכן אוצר מילים מספקים שירותי קופירייטינג, עריכה וכתיבה בשפות שונות בכללן אנגלית כשפת אם.

כותבי תוכן באנגלית

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת