Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
כתיבת תוכן SEO

התכנים הם החלק העיקרי בכל עבודת קידום אורגני (SEO) והאופן שבו הם נכתבים, מבנה המאמר והיכן המאמרים הללו מועלים בסופו של דבר משפיעים על ביצועי הקידום שלנו. כתיבת תוכן SEO איננה משימה מורכבת במיוחדת אולם עבור בעלי עסקים שאין להם את היכולת, הזמן או הסבלנות לכתוב את התכנים שלהם עבור עצמם אלו נעזרים בחברת תוכן לביצוע עבודה זו. במידה ואתם שוכרים את שירותיה של חברת קידום אורגני אתם גם כך תקבלו מאמרי SEO כחלק מעבודת הקידום ולכן לא תצטרכו לדאוג לנושא זה. לאן בכלל הולכים מאמרי הSEO? איך הם בנויים? באיזה אורך הם צריכים להיות? והיכן כדאי לפרסם אותם? על כך ועוד ננסה לענות במאמר שלפניכם.

לאן הולך מאמר SEO?

אנו בחברת התוכן "אוצר מילים" מכינים תכנים עבור בתי עסק שונים וכן עבור חברות קידום הזקוקות לתכני SEO לקידום לקוחותיה. מלבד החשיבות של בניית מאמר SEO מוצלח חשוב לדעת גם לאן המאמר הולך ומה השימושים שלו כדי לבצע את ההתאמות הנדרשות בתוכן הן ברמת הפרסונליזציה לקהל היעד והן מבחינת ההתאמות הנדרשות לאתר אליו עולה המאמר. כתיבת תוכן SEO מתחלקת לכמה חלקים: מאמרים לאתר הלקוח, מאמרים לאתרי תמיכה ומאמרים לאתרים מובילים. מאמרים לאתרי תמיכה יהיו בדרך כלל מאמרים פשוטים יותר, באורך סביר של 300-400 מילים לכל היותר. מאמרים לאתרים מובילים יהיו בדרך כלל כתבות איכותיות יותר של 500 מילה ומעלה. לבסוף, מאמרים לאתר הלקוח יהיו איפשהו באמצע מבחינת האיכות, אורך המאמרים ומידת ההשקעה בהם. כל המאמרים צריכים להיות עם מידת איכות מינימלית מסוימת אולם חלקם יכולים להיות מעט פחות מעמיקים ברמת התוכן כיוון שהם לצרכי קידום בלבד.

כיצד בנוי מאמר כזה ומה האורך המומלץ שלו?

כתיבת תוכן SEO סטנדרטית של מאמרים ההולכים לפיזור באתרי תמיכה, אתרי מאמרים ואתרים שאינם אתרים מובילים, יהיו מאמרים של 300-400 מילים. כל פסקה תהיה באורך ממוצע של בין 80 ל 120 מילים. המאמר יכלול כותרת ראשית מעניינת שתכלול את ביטוי המפתח המרכזי לאותו מאמר. אותו ביטוי מפתח יחזור כמה פעמים במאמר (בדרך כלל 1% עד 2% מסך המילים המאמר), יופיע באחת מכותרות המשנה במאמר, בALT תג של התמונה של המאמר בדרך כלל ועוד. מאמר SEO העולה לאתר שלכם יכלול גם קישור פנימי לעמוד אחר באתר ולעתים גם קישור חיצוני למקור מידע חיצוני מהאתר (לא בכל מאמר אבל מדי פעם בהחלט מומלץ לגוון את הקישורים). במידה והמאמר מפוזר ברשת הוא יקשר לאתר שלכם מתוך אנקור טקסט מסוים שלרוב יהיה ביטוי המפתח שאתם מקדמים לאותו עמוד אך גם פה כדאי לגוון קצת מדי פעם את האנקור וסוגי הקישורים.

מה ההבדל בין כתיבת תוכן SEO לסוגי תכנים אחרים?

מאמרי SEO הנם מאמרים הפשוטים יותר באיכותם בדרך כלל ויושקע בהם פחות זמן, מאמץ וכסף (אם אתם משלמים לחברת תוכן לצורך העניין). מאמרים מושקעים יותר יעלו לאתר הלקוח כדי להעניק ערך לגולשים ולהניע אותם לפעולה לרכוש מוצר/שירות או להשאיר את פרטיהם באתר. תכנים העולים לאתרים מובילים יהיו בעיקר ליחסי ציבור, אולם יתרמו גם ל SEO של האתר שלכם. הסטנדרטים של מאמרים מסוג זה יותר גבוהים בדרך כלל מבחינת אורך המאמר ואיכותו.

מי כותב עבורנו את התוכן?

חברת אוצר מילים מתמחה בניהול תוכן דיגיטלי ושירותי כתיבת תוכן SEO לעסקים רבים, חברות קידום, חברות פרסום ועצמאיים בכל תחום. החברה מספקת בין היתר שירותי כתיבת מאמרי קידום ברמה גבוהה ובמחירים מנצחים. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים והזמנת השירות.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת