Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
כתיבת תוכן שיווקי

אז הכול מוכן: רשמתם את החברה שלכם ברשם החברות, קיבלתם את האישור המיוחל על הקמת חברה חדשה, הודעתם לבני המשפחה והחברים שאתם יוצאים לדרך וכבר התחלתם לגייס לכם לקוחות חדשים. כעת, כל שנותר לעשות (ומוטב לעשות זאת במקביל להקמת החברה) הוא להקים את האתר שלכם. המקום שאליו יוכלו הגולשים להיכנס, להתרשם מהמוצרים שלכם ולרכוש כמה מהאיכותיים שבהם.

מה צריך כדי להקים אתר

האתר שלכם מורכב מהרבה תוכן ויזואלי – תמונות, שילוב הצבעים המרהיבים וסרטונים שונים. אך כדי שהאתר שלכם יקבל את הנפח אשר לו הוא זקוק, חשוב להעלות מדי פעם בפעם תוכן איכותי. זהו התוכן המדבר על המוצרים שלכם, כמו גם עוסק בתכנים הקשורים לעסק שלכם. כך למשל, אם אתם מנהלים חוות סוסים ומציעים שיעורי רכיבה, האתר יוכל לעסוק בשיעורי הרכיבה המוצעים, כמו גם בתרומתו של הסוס לאדם. מכיוון שאין לכם זמן לכתוב את התכנים האלה (הרי אתם עסוקים בפיתוח העסק) ומשום שפעמים רבות כתיבת תוכן שיווקי היא לא העיסוק שלכם, כדאי לפנות לכותבי תכנים איכותיים.

הופכים את התוכן למלך

אנחנו שומעים פעמים רבות את המשפט כי התוכן הוא מלך מבלי להבין שכותבי תוכן איכותיים הם אלה שהופכים אותו למלך ולא למשרת. אלה כמה מבין הפעולות שמבצע כותב תוכן מיומן כדי להפוך את התוכן שכתב לתוכן מוביל:

  • מבצע תחקיר – ללא ספק, לכותב התוכן יש ידע נרחב בתחומים שונים. לפעמים עליו להבין את רזי החוק הישראלי כדי לכתוב תכנים לעורך דין פלילי, ובמקרים אחרים עליו להבדיל בין התמכרות לסמים לבין תחלואה כפולה. כותב התוכן יודע מעט מהכול מכיוון שהוא משקיע זמן ומחשבה בחיפוש החומרים המקצועיים שיעזרו לו לכתוב את התכנים.
  • הנעה לפעולה – כתיבת תוכן שיווקי כוללת משפטי הנעה לפעולה במטרה לגרום ללקוח לפנות למעסיק. משפטים אלה מוזכרים בדרך עדינה, מבלי "ללחוץ" על הגולש לפנות אל המפרסם.
  • מציג אתכם באור חיובי – כותב תוכן מיומן ילמד את עקרונות העסק שלכם, יבין את היתרונות שלו וידגיש אותם. כך שגם הגולשים יראו אתכם באור חיובי בשנייה הראשונה שבה הם נכנסים לאתר.
  • תוכן מעניין – בעולם שבו אתרי האינטרנט מוצפים בתכנים שונים, אתם צריכים לבלוט בשטח. כותב התוכן ימצא סיפור מקורי, מקרה או משפט מפוצץ אשר יצור בגולשים עניין ויגרום להם להישאר באתר לאורך זמן.
  • להגיע לכותרות – לא רק הטקסט עצמו חשוב, אלא גם הכותרות שלו. כדי לגרום לגולש להמשיך לקרוא ולהגיע אל הפסקה הבאה, ממציא הכותב פסקה מעניינת ומרתקת.

צריכים תכנים איכותיים? אתם לא לבד

חברת אוצר מילים היא חברה איכותית ואמינה אשר מספקת תכנים מעולים ללקוחותיה. בין אם יש לכם חנות לחיות מחמד ובין אם אתם מנהלים חברה פיננסית, הכותבים המקצועיים עומדים כאן לרשותכם כדי לכתוב תוכן מרתק ולהכניס בגולשים שלכם עניין.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת