Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
כתיבת תוכן לעסקים

העסק שלכם מוכר משהו, מוצר או רעיון. כל מוצר אפילו הפשוט ביותר יש לו איזה שהוא ייעוד. אפשר לשפוך אלפי מילים על המוצר או הרעיון שלכם אבל צריך שתהיה להן הצדקה כלשהיא. אם אתם רוצים שאנשים ירכשו את המוצר שלכם  עליכם לשכנע אותם לעשות זאת. כתיבת תוכן לעסקים היא הכרח המציאות. מעטים הם העסקים שיכולים להרשות לעצמם להסתפק בתמונות בלבד. אז נכון שתמונה אחת שווה אלף מילים, אבל אם מדובר באלף מילים טובות ונכונות אז הן עשויות להשאיר את הלקוח שלכם ללא מילים.

כל עסק צריך לפנות לציבור הרחב ולפרסם את עצמו על מנת שיכירו אותו וישאירו פניות. מכיוון שבישראל רב מוחלט של האוכלוסייה יודע קרוא וכותב אין מנוס מלהשתמש במילים בשביל להעביר את המסר. מדובר בתחום שלעיתים נראה שעל פניו הוא לא ממש חשוב, אבל זו טעות. אם עושים זאת נכון אז התוצאות יכולות להפתיע לטובה. אוצר מילים מעסיקה כותבי תוכן מיומנים ומנוסים אשר ידעו בדיוק מה לכתוב, איך לפנות לקהל היעד הנכון וכיצד להניע אותו לפעולה.

כתיבת תוכן לעסקים – הבינו את העסק

כל עסק שזקוק לתוכן איכותי מוטב שיפנה לכותבי תוכן מקצועיים. כל כותב תוכן עורך מחקר מוקדם על העסק שהוא נדרש לכתוב לו. לאחר למידה של כל החומר הכותב יכול להתחיל במלאכת כתיבת תוכן לעסקים. ישנם סוגים שונים של עסקים ולכן לא כל סוג של כתיבה מתאים לכל עסק. למשל כתיבת מאמר לעסק של השכרת כסאות לאירועים לא תהיה דומה לכתיבה על מומחה לבעיות עור.

חשוב גם לשמור על רצף. האתר שלכם צריך להתחדש בחומרים חדשים ומרתקים. גם זה תלוי בסוג העסק. ישנם מקרים שבהם נעלה כל יום עשרה פוסטים בפיסבוק, ושני מאמרים ביום, ובמקרים אחרים אפשר להסתפק בשני מאמרים בשבוע.  תמיד כדאי לחדש והפתיע את הגולשים. 

כתיבת תוכן איכותי לעסקים לקבלת לידים

לידים פירושם הזמנה של המוצר או בעצם כל מילוי של פרטים באתר אם זה בדף הנחיתה או באתר עצמו. רק חומר מעניין, מרתק ומשכנע יגרום ללקוח להשאיר פרטים כדי שיחזרו אליו או אפילו יבצע הזמנה של המוצר. כדאי שבאתר יהיו גפם סרטונים מעניינים ולא ארוכים מידי שיסקרנו. מומלץ גם שהטקסט יהיה קריא במחשב נייד ובסמארטפון. רבים נוהגים לגלוש באמצעות הטלפון הסלולרי ואם התוכן לא יהי נגיש את קיימת אפשרות שתפסידו לקוחות רבים. ניתן להתייעץ עם חברת תוכן מקצועית ולקבל את כל המידע הדרוש.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת