Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
כתיבת תוכן לקידום אתרים

שירותי כתיבת תוכן לקידום אתרים הנם מהשירותים הנפוצים ביותר של חברות תוכן שונות. למאמרי התוכן חשיבות רבה בכל תהליך הקידום אולם הם אינם בדרך כלל נחשבים למאמרים האיכותיים ביותר שהעסק מציג ולכן עלותם מוזלת ממאמרים ההולכים לאתר הלקוח או לתכנים המיועדים לקידום יחסי ציבור באתרים מובילים. לפני שתזמינו שירות זה כדאי שתכירו מס' דגשים חשובים.

דגשים חשובים למאמר קידום:

  • מאמרי קידום בדרך כלל יהיו מאמרים קצרים יותר (בסביבות ה-300 מילים למאמר).
  • כיום יש חשיבות לדאוג למאמרים טובים יותר משהיה נהוג בעבר וכי יש לשלב את מילות המפתח בצורה טבעית וחכמה ולא העיקר ל"דחוף" אותה כמה שיותר פעמים.
  • לכל חברת קידום אורגני יש את ה"אני מאמין" שלה בנוגע למבנה המומלץ של מאמר קידום.
  • כדאי לשמור על פסקאות קצרות ומסודרות ולכלול כותרות משנה בין הפסקאות.
  • כדאי לשלב את מילת המפתח גם בכותרת הראשית של המאמר, גם בכותרת משנה אחת לפחות וגם בתוכן.
  • כדאי שלא לחזור על מילת המפתח יותר מ2% פעמים מסך המילים במאמר.

מדוע אנו זקוקים למאמרי קידום?

בעבר מקדמי אתרים ובעלי אתרים שונים היו כותבים מאמרים ברמה מאוד נמוכה, כאשר מטרת המאמרים הייתה בעיקר לקדם מילת מפתח מסוימת במאמר. המטרה הייתה להכין מאמר ארוך ולא איכותי כדי לדחוף בו כמות גדולה של פעמים את מילת המפתח, על מנת להציג למנועי החיפוש בצורה זו במה עוסק המאמר.

כיום מאמרי הקידום הנם איכותיים יותר מבעבר אך עם זאת ייחשבו למאמרים הפשוטים יותר מבין סוגי המאמרים שלקוח יבקש. מאמרים אלו ישמשו בדרך כלל לתחזוקת אתרי תמיכה שמטרתם לקדם את בעל העסק, כמו כן לצורך פיזור בנכסי חברת הקידום, פרסום באתרי שת"פ עם אחרים ובמקומות נוספים. פעולה זו נקראת בניית מערך קישורים לצורך קידום אתר. לכל חברת קידום אתרים יש אסטרטגיה משלה לגבי פיזור המאמרים, כמותם ולגבי התמחור שלהם.

לסיכום; כתיבת תוכן לקידום אתרים שייעשה על ידי חברת תוכן מקצועית יהיה ללא ספק שירות נפלא שתוכלו לקבל כבעלי עסק. בתמורה לתשלום מוזל יחסית תוכלו לקבל חבילת מאמרים לקידום האתר. מרבית בעלי העסקים מבצעים הזמנה כזו מדי חודש על מנת לשמור על האתר מעודכן וכן לצורך פיזור שוטף. אם יש לכם חבילת קידום אורגני בדרך כלל החבילה תכלול כבר מאמרים לצרכי פיזור והכנסת קישורים לצורך קידום האתר שלכם. אם אתם זקוקים למאמרי קידום אנא פנו אלינו ונשמח לספק לכם השירות.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת