Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
כתיבת תוכן לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים – 5 האלמנטים שישפרו כל מאמר שלכם

בכל אתר ממוצע יש לפחות כמה עשרות מאמרי תוכן ואתר פעיל לאורך הזמן יגיע למאות ואפילו אלפי עמודים. כל עמוד ועמוד באתר משפיעים על מבקרים שונים המגיעים אל האתר ואל אותם עמודים ומצפים לקבל מענה מסוים לצורך שלהם. בין אם הם מחפשים שירות, מוצר או מידע כלשהו, אתם רוצים לספק להם אותם בצורה הטובה ביותר והמקצועית ביותר.

5 אלמנטים שיהפכו כל מאמר לסופר מאמר:

  • תמונות/גרפיקה – כתיבת תוכן לאתרים איננה מתבססת רק על תוכן טקסטואלי אם כי הוא נחשב לסוג התוכן העיקרי כיום. התוכן הוויזואלי הנו חשוב כשם שמרבית האנשים נמשכים לאובייקטים ויזואליים. חשוב לכלול במאמר תמונה או עיצוב גרפי כלשהו שיעשיר את המאמר.
  • מבנה ועיצוב כללי – שמרו על עיצוב כלכלי נקי של האתר, הימנעו מהסחי דעת מיותרים וכוונו את הגולש למטרה אחת בכל פעם. דאגו שהעיצוב יהיה נקי והטקסט יהיה בולט עליו ויאפשר קריאה נוחה ונעימה. כמו כן, שמרו על מבנה מאמר נקי, מסודר עם פסקאות קצרות וכותרות משנה.
  • היו ייחודיים – עם כל כך הרבה תוכן באינטרנט אתם בטח חושבים לעצמכם "איך נכתוב משהו ייחודי?"… ובכן, תמיד אפשר לכתוב מאמר ייחודי. לעתים יהיה מדובר בידע מקצועי חדש שנרכש מסוים או אני מאמין שונה לגבי תחום/ מוצר מסוים ולעתים יהיה מדובר באותו טקסט שמועבר ממקורות אחרים פשוט באמצעות כתיבה ייחודית של התוכן.
  • הוסיפו קישורים לרשתות חברתיות – מעל המאמר, מתחת למאמר, בתפריטים הצדדיים. דאגו שיהיו כפתורי שיתוף של התוכן ברשתות החברתיות. המליצו על כך אך אל "תכריחו" לשתף. מספיק שתכללו את כפתורי השיתוף בסוף המאמר וזה יגרום לכך ששיתופים רבים שיהיו לתכנים שלהם יסייעו לכם להביא תנועה רבה יותר לאתר.
  • הנעה לפעולה – בכל מאמר חשוב להניע את הגולשים לפעולה מסוימת. הענקתם להם ערך על ידי תוכן ייחודי ואיכותי? נפלא! כעת אמרו להם מהו הצעד הבא שאתם מצפים מהם לעשות: לצפות בסרטון? להירשם לתפוצה? להוריד משהו? לקנות משהו? להשאיר פרטים באתר?

 

כתיבת תוכן לאתרים הנה מלאכה רוויה ביצירתיות ומשמעת לעמידה בסטנדרטים מסוימים. כך למשל על הכותב להכיר בחוקי גוגל לגבי מבנה התוכן המומלץ לאתר אינטרנט, כמות מסוימת המומלצת לשילוב מילות מפתח, היכן לשלב אותן במאמר וכו'. לפרטים נוספים והזמנות צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת