Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שירותי כתיבת תוכן

התוכן הוא חלק חשוב מכל אתר אינטרנט, דף עסקי או כל תשתית באינטרנט המיועדת לפרסום וקידום העסק. חברת תוכן מקצועית מחזיקה כותבים, קופירייטר ועורך לשוני על מנת לספק שירותי תוכן מקיפים בצורה האיכותית ביותר וכזו המותאמת אישית ללקוח. סוג התכנים, האורך שלהם ואופי הכתיבה תלויים במשתנים רבים, ביניהם: הכותב, רמתו, הנחיות הלקוח, נושא הכתיבה המבוקש וכמובן סוג התוכן המבוקש ולאן הוא מיועד.

סוגים שונים של שירותי תוכן הנפוצים כיום:

  • כתיבת תכנים לאתר לקוח – מאמרים בתוך אתר העסק צריכים להיות איכותיים, מקצועיים ובעלי ערך. לכן הם יהיו בדרך כלל איכותיים ויקרים יותר מתכנים פשוטים לצרכי קידום.
  • כתיבת תוכן לצרכי קידום – אלו מאמרים באיכות סבירה פלוס שמיועדים בעיקר לצרכי פיזור ברשת ובניית מערך קישורים לאתר. המחיר שלהם לא יהיה כמו תכנים לאתר לקוח וגם לא יושקע בהם אותו זמן עבודה. עם זאת, הם עושים את העבודה.
  • כתיבת מאמרי יח"צ – כתבות לאתרים מובילים לצורך יחסי ציבור ופרסום חייבות להיות באיכות גבוהה. אלו כתבות ארוכות מהסטנדרט הממוצע ויושקע בהן זמן עבודה רב באופן יחסי למאמרים רגילים. חשוב להציג מידע בעל ערך על מנת למשוך גולשים רבים ככל האפשר לאתר הלקוח.
  • תכנים לפייסבוק – אם יש לכם דף עסקי אתם ודאי רוצים להפעיל אותו עם תכנים איכותיים וטובים. התכנים הללו יעניקו ערך לגולשים, יהיו קצרים וענייניים, יקרבו את הגולש ויגרמו לו להפוך לאוהד קרוב של המותג שלכם. משם הדרך להפיכתו ללקוח הינה קצרה.
  • ניוזלטרים – אם אתם מתכוונים להפעיל רשימת תפוצה חשוב לפנות לחברת תוכן שתספק לכם תכנים טובים לרשימת התפוצה, כמו גם כזו שתכיר היטב בחשיבות של רשימת תפוצה לעסק ותהיה בעלת ניסיון בשליחת תכנים לרשימת תפוצה.
  • תוכן שיווקי לחנות אלקטרונית – התוכן השיווקי חשוב בכל תשתית אינטרנטית, ודאי כאשר מדובר בחנות אלקטרונית. האפיון של המוצר יהיה בדרך כלל קצר וענייני, יציג את תועלות המוצר ואת המפרט שלו. הטקסט הקצר הזה צריך להיות משכנע ולהציג במדויק את המוצר.
  • תוכן בשפה זרה – אם אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם בשפה זרה, לדוגמה: אנגלית, רוסית וכד' – כדאי לכם לוודא עם חברת התוכן בעלת ניסיון בכתיבת תכנים מסוג זה. כמו כן, כדאי בתחילה לעשות פיילוט עם החברה ולוודא שהתכנים הם אכן ברמה הנדרשת מבחינה לשונית.

 

לפרטים נוספים והזמנת שירותי כתיבת תוכן צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת