Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
כתיבה שיווקית באינטרנט

פעם אם רציתם לקנות משהו, הייתם יורדים מהבית, צועדים לעבר החנות הקרובה ומוצאים את מה שאתם צריכים (או שלא). בכך הייתה מסתכמת חווית הקניה. איפה הייתם שומעים על החנות או על המוצר? בדרך כלל זה היה מפה לאוזן או שהייתם נתקלים בשלט פרסומת ברחוב. כיום בשביל לגרום למישהו לצאת מהבית ולהגיע לחנות מסוימת (גם אם היא ממוקמת מתחת לבית שלו) צריך לעבוד הרבה יותר קשה.

רשת האינטרנט הביאה אתה אפשרויות רבות מאוד. בהתחלה הכול היה נראה פשוט מאוד – נריץ פרסומות ברשת, בשפה הכי פשוטה, כולם יראו, יאמינו ויבואו אלינו. אבל כעבור זמן מה התברר שלא מספיק להעלות באנרים מציקים ושהפרסומות שנדחפות רק מרתיעות את הקונה הפוטנציאלי.

תנו לי סיבה אחת למה כן

כתיבה שיווקית באינטרנט כוללת בתוכה תחום גדול מאוד של נושאים. קורסים לכתיבה שיווקית הם שכיחים ורבים מתיימרים ללמד אתכם איך לכתוב נכון. כיום כשאנחנו רוצים למכור מוצר, רעיון או תפיסה חדשה עלינו להיות חכמים וזהירים. על מנת שמישהו בכלל יתחיל לקרוא את המאמרים שלנו עלינו לעשות שימוש בטכניקות שונות שיגרמו לו להסתקרן, להתעניין ובסופו של דבר להשתכנע.

כמו כן, האנשים אינם תמימים בימינו ואי אפשר סתם כך לזרוק להם משפט לאוויר ולצפות שהם יקבלו אותו. הגולשים באינטרנט צריכים סיבה.  ומספיקה אחת כזו בשביל לגרום לו לעשות את מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה. בעולם העצלן שלנו הנעה לפעולה היא עניין מסובך ולא פשוט בכלל. לכן כל בעל אתר יודע שאתר בלי תוכן איכותי לא יקבל מבקרים ויישאר מאחור. כותבי תוכן איכותי הם התשובה הניצחת.

אגו

יכול להיות  שאתה מומחה למזגנים, או שאת רופאה כירורגית בעלת 20 שנות ניסיון. את הכתיבה עדיף שתשאירו למי שמתמחה בכתיבה. ישנה דרך להוליך את הקורא אל המטרה. לכל אחד מתאימה כתיבה משלו, לעיתים כדאי לנקוט בגישה רצינית, כבדה ומקצועי, ולפעמים אפשר להשתחרר ולהשתמש בהומור ואפילו ציניות. כתיבה שיווקית כשמה כן היא, מדובר באמנות שמטרתה להניע את הגולש לפעולה.

מכיוון שרוב הגולשים משתמשים במנועי חיפוש כגון גוגל, ניתן  מקובל לכתוב טקסטים אשר משולבות בהם מילות מפתח מסוימות. שילוב מילות המפתח בדיוק במקום הנכון ובמינון הנכון הינו חשוב מאוד וגם אותו צריך ללמוד. כמובן ששגיאות כתיב הן חטא בל יעבור וחשוב גם להקפיד על שפה עשירה ופיסוק נכון. כתיבה שיווקית באינטרנט עדיף שתיעשה בידי חברה שמבינה בזה ומעסיקה עובדים מקצועיים מהתחום.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת