Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כתיבת מאמרים איכותיים ומקצועיים לאתר תלויה בכותב עצמו. כאשר אתם שוכרים חברת תוכן וודאו עמה תחילה האם היא יכולה לספק לכם את השירות ברמה הנדרשת. בקשו לדעת מהו המחיר עבור סוג התוכן שאתם מבקשים ובקשו לראות מאמרים לדוגמה ברמת האיכות המדוברת. אם זו מתאימה עבורכם תוכלו להזמין את השירות. תחילה מומלץ לבצע הזמנת פיילוט לראות שזו תואמת בשנית את סגנון הכתיבה והרמה המבוקשת. לאחר מכן תוכלו להתקדם לעבודה השוטפת. על מנת להראות שקיפות מול לקוחותינו אנו מציגים כאן את אופן העבודה שלנו באופן כללי.

כיצד אנו ניגשים לכתיבת מאמר מקצועי?

  • לימוד הלקוח – תחילה נכיר את הלקוח ונאפיין אתו בקצרה את העסק. שלב זה הנו חשוב על מנת לכתוב תכנים מדויקים ונכונים. כך למשל, להימנע מלכתוב שירותים שהעסק לא מספק.
  • לימוד הנושא – בהתאם לסוג המאמר המבוקש נשקיע את הזמן הנדרש בלימוד הנושא. מאמרים איכותיים יותר לרוב יידרשו יותר זמן עבודה וכתיבה.
  • בניית שלד המאמר – אנו אוהבים לכתוב תחילה את שלד המאמר באמצעות כתיבת הנושאים המשניים עליהם נדבר במאמר וסידורם. כך למשל, במאמר זה כתבנו את נושא המאמר, לאחר מכן את כותרת המשנה שרצינו להשתמש בה ולאחר מכן את הבוליטים. בזמן מלאכת הכתיבה הרחבנו את המידע על כל אחד מהנושאים ותתי הנושאים.
  • כתיבת המאמר – זהו למעשה השלב שבו אנו מרחיבים את תתי הנושאים ומשלימים את בניית המאמר. בדרך כלל נפתח בהקדמה (סוג של אקספוזיציה) ונכניס את הקורא לעניינים. מיד לאחר מכן הקורא כבר יקבל את התוכן שהוא חיפש בצורה עניינית ומדויקת ככל שניתן.
  • בדיקה ועריכה – לבסוף, נבצע בדיקה סופית על התוכן ונבצע תיקונים ועריכות שונות בהתאם לצורך. נוודא שעמדנו בהנחיות הלקוח לכתיבת התכנים ונעביר את ההזמנה המוכנה ללקוח. במידה והלקוח יבקש תיקון כלשהו, נספק אחריות על התכנים שלנו שלא עמדו בדגשי הלקוח. לשמחתנו, אנו נתקלים במקרים כאלה לעתים נדירות.

 

לסיכום; כתיבת מאמרים מקצועיים היא עבודה לחברת תוכן מקצועית ומנוסה. חברת התוכן מעסיקה כותבים שזוהי עבודתם ובכך הם מתמחים ומתפרנסים. אנו באוצר מילים מאמינים בחלוקת ערך לגולש לצד כתיבה מקצועית ואיכותית לטובת קידום של כל לקוח והשגת תוצאות. לפרטים נוספים והזמנות צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת