Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

התוכן הוא חלק בלתי נפרד מהאתר שלכם, מהדף העסקי שלכם ומכל דבר אחר שקשור בפרסום העסק שלכם. בין אם מדובר בניוזלטר לרשימת התפוצה, סטטוס לדף העסקי או מאמר לבלוג באתר – על התוכן לייצג אתכם בצורה ראויה תוך כדי חלוקת ערך רב לגולש, דבר שיאפשר לגולש להתקרב אליכם, להאמין במותג ולהסיר את המחסומים בדרך להפיכה ללקוח מן המניין.

טעויות נפוצות שכותבים עושים בכתיבת תוכן לאתרים:

לצערנו הרב יש לא מעט כותבים בתחום והרבה כאלה הקוראים לעצמם כותבי תוכן, כאשר למעשה הם מבזים את המקצוע. ניתן לזהות כותב לא מקצועי באמצעות התוכן, וצורת העבודה ואופן ההגשה שלו. לאורך השנים עבדנו עם כותבים רבים ואספנו רשימה של טעויות נפוצות שכותבים רבים עושים בכתיבת תוכן לאתרים ושאתם רוצים להימנע מהן:

  • ייחודיות התוכן – על התוכן שאתם כותבים או הכותב שלכם כותב – להיות ייחודי ב-100%. אין זה אומר שהוא צריך להכיר את התחום כמוכם וסביר להניח שהוא ילמד את התוכן מהאינטרנט, וודאי אם אין לו ניסיון אישי בתחום, ומכאן שמאמר ייחודי מתייחס כמובן לכך שלא יהיו משפטים מועתקים מרחבי האינטרנט המשולבים במאמר. גוגל פוסלת אתרים שיש בהם תוכן מועתק ופוגעת בהם קשות ולכן אתם רוצים להימנע מכך.
  • דעה אישית – כאשר אתם שוכרים כותב/חברת תוכן לכתיבת המאמרים עבורכם וודאו כי אלה אינם משלבים דעתם האישית במאמרים.
  • מבנה המאמר – כתיבת מאמרי תוכן היא מקצוע לכל דבר. כל כותב מקצועי מכיר ויודע שבעת הכנת מאמר יש להתייחס אל חוויית הגולש והקורא. מאמר המחולק היטב לפסקאות וכזה המשלב כותרות משנה בצורה מסודרת, לא רק חיוני עבור גוגל, אלא גם עבור חוויית הגולש.
  • שילוב ענייני פוליטיקה/דת – הימנעו מלהכניס ענייני פוליטיקה ודת למאמרים שלכם אלמלא מדובר במאמרים שזהו הנושא שלהם.
  • ריבוי חזרות של מילת המפתח – בעבר חברות קידום רבות שהזמינו את מאמרי התוכן עבור לקוחותיהם נתנו לכותבים הוראה לכלול כמות רבה מדי של פעמים את מילת המפתח. זאת משום שמנוע החיפוש של גוגל דאז פעל בצורה הזו וכיום גוגל שמים דגש על איכות המאמר ולכן כמות גדולה של חזרות של מילת המפתח לא באה בחשבון. עדיין יש לחזור מספר פעמים במאמר על מילת המפתח על מנת שגוגל ידע לזהות מהו הנושא הראשי של המאמר, אולם כמות החזרות לא תעלה על 2% מסך המילים במאמר.
  • שילוב מילת המפתח בצורה לא נקייה – כאשר מדובר בצורה בה חוזרים על מילת המפתח יש לחברות קידום דעות שונות בנושא. חלק מעדיפות חזרה נקייה של מילת המפתח ואחרות מעדיפות חזרות של מילת המפתח בוורסיות שונות ומשתנות. היוועצו עם חברת הקידום שלכם בנושא.

 

לסיכום; בעת כתיבת מאמרי תוכן כדאי ללמוד היטב אודות הלקוח והמוצר ובהתאם לכך לשדרג את איכות המאמר. למאמרים מסוגים שונים יש צורך באיכות שונה ומידת השקעה שונה ועל כך יש להיוועץ עם חברת התוכן. אנו באוצר מילים מספקים אלפי מאמרים בחודש ללקוחותינו ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת