Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תוכן שיווקי לאתרים שרוצים להצליח

זהו, הכול מוכן. יש לכם אתר לעיצוב תסרוקות שיער ואתם יודעים שהוא יהפוך ללהיט – השקעתם בתבנית מדהימה, הוספתם תמונות, סרטונים מהמספרה ודאגתם לעמוד "צור קשר" כדי שהלקוחות הפוטנציאליים יוכלו ליצור אתכם קשר בהקדם האפשרי. אבל… דבר אחד חסר, גורם שבלעדיו לא תצליחו להגיע למקומות הראשונים בגוגל והוא תוכן שיווקי. זהו התוכן אשר יספר על השירותים שלכם, ירחיב על המוצרים וייתן לגולשים שלכם ערך מוסף.

כמה טיפים לתוכן איכותי שיווקי לאתרים

תוכן שיווקי לאתרים מעניק לאתר נפח משמעותי. בזכותו, האתר נראה איכותי ומרשים יותר. עם זאת, מכיוון שאנו חיים בעולם דיגיטלי מהיר, הגולשים אינם נוטים להתעכב על התכנים, אלא לגלוש מעט באתרים, לבחון אם משהו מבין השירותים והמוצרים מתאים להם או פשוט לנטוש את האתר. אך אם אתם מעוניינים להשאיר את הלקוח שלכם זמן רב יותר בתוך האתר, כדאי לכתוב תוכן מעניין. אלה כמה טיפים שיסייעו לכם לעשות זאת:

  • התוכן שמתאים לקהל היעד – מוחו של האדם קולט מגוון עצום של סוגי מידע, והוא בורר באופן אוטומטי כמעט את המידע הרלוונטי לגביו, גם כשמדובר בקריאת תכנים באינטרנט. אם אתם מעוניינים לפנות אל הגולשים, התאימו את הניסוח אל קהל היעד שלכם ובכך תיצרו עניין רב יותר.
  • לעניין את הגולשים – התוכן צריך לעניין את הקוראים שלכם. תוכלו, למשל, ליצור עניין באמצעות סיפור לדוגמה המתקשר לשירות או למוצר או עובדה מרתקת על העולם שאיש לא חשב עליה עד כה. כמו כן, אפשר לרגש את הגולשים, להוסיף בדיחה טובה לתוכן או לגרום להם לחשוב על החיים באור אחר.
  • תוכן איכותי, אך לא מתנשא – תוכן שיווקי לאתרים צריך להיות איכותי, ללא ספק, אך הוא צריך להיכתב גם בגובה העיניים, לדבר אל כל הגולשים. כך שניתן להימנע משימוש בשפה מליצית ולהעדיף ניסוח פשוט יותר אך ברור.
  • לא להשמיץ עסקים אחרים – אמת, מדובר בכתיבה שיווקית, אך זה לא אומר שאתם צריכים לפגוע בשמם הטוב של עסקים אחרים. במקום זאת, אפשר לפאר את המוצרים שלכם ולהדגיש את היתרונות שלהם.
  • האורך והעיצוב – טקסט שיווקי איכותי הוא טקסט קצר וקליט אשר אינו מלאה את הגולשים. נוסף על כך, מומלץ להתאים את הטקסט לקריאה נוחה יותר – להוסיף כותרות מעניינות ולהפריד את הטקסט באמצעות פסקאות.
  • לערוך מחקר על התחום – תוכן איכותי הוא תוכן שמעניק ערך מוסף ללקוח, מחדש לו מידע שהיה זר לו מקודם. משום כך, כאשר כותבים על נושא מסוים חשוב לכתוב נקודות רלוונטיות אשר יספקו לגולש מידע אמין.
  • לעבור על הטקסט שוב – גם אם כתבתם את הטקסט המקורי ביותר, כדאי לעבור עליו שוב כדי לאתר שגיאות תחביריות, טעויות בהקלדה או שגיאות כתיב. שכן, גולשים המבחינים בשגיאות בתוך הטקסט עלולים לחשוב שבעל העסק אינו מתייחס ברצינות למוצרים והשירותים שהוא מספק ובסופו של דבר לנטוש את האתר.

מאתרים את אנשי המקצוע הנכונים עם תוכן שיווקי לאתרים

אם יש לכם אתר אינטרנט ואתם מעוניינים להעלות אליו תכנים מדי שבוע-שבועיים כדאי למצוא כותבי תוכן איכותיים המספקים תוכן שיווקי לאתרים. כותבים אלה יוכלו לכתוב את התכנים בקלות ובזריזות ולהעניק להם ערך מוסף. משום כך, לפני הכול מומלץ לבצע בדיקת ביקורת ולבדוק את הכותבים בעזרת מאמר ניסיון – האם הם עומדים בדגשים? האם הכתיבה שלהם קולחת ואיכותית? כמו כן, אם אתם מעוניינים להבטיח את איכות התכנים שלכם, מומלץ לפנות לעורך לשוני. העורך יעבור על התכנים של הכותבים ויאתר טעויות שונות: ניסוחים מסורבלים ומורכבים, טעויות הקלדה, שגיאות כתיב וכדומה.

תוכן שיווקי לאתרים מובילים

כתיבת תוכן שיווקי לאתרים

 

 

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת