Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
קופירייטינג

מאמר ריק מתוכן

כמה זמן אתם משקיעים בקריאת מאמר? האם אתם חוצים את שני המשפטים הראשונים או שאתם מתייאשים וסוגרים את הדף .. ואז מפספסים את המבצע הגדול בהיסטוריה כרטיס טיסה שני בחינם לניו יורק למשך שבוע בלבד. היי, אתם לא אשמים. אנשים כיום נחשפים לכ-5000 רעיונות מדי יום. זה כולל שלטים, פרסומות בטלוויזיה, רדיו, אינטרנט ומגנטים של אינסטלטורים על הדלת. בשביל לגרום לכם להמשיך מעבר לשני משפטים צריכה להיות לכך סיבה מספיק טוב. למשל אפשר לסקרן אתכם. כותרות עושות את זה מצוין. בעיתונות עושים הרבה שימוש בכותרות "מטעות" אשר גוררות את הקורא להתעמק בכתבה ובעיקר לקנות את העיתון. 

הכספומט המקולקל שיורה שטרות פעם בשעה

טוב, אין באמת דבר כזה, לפחות לא ממה שאנו מכירים בעולמנו. אבל כבר התחלתם לקרוא אז נחזור לעניין. קופירייטינג ועריכת תוכן  הם שני תחומים שמתפקדים כעמודי תמיכה של מאמר מוצלח. מאמר כבר לא יכול להיות יבש משעמם (הוא יכול אבל אז אף אחד לא יטרח לקרוא אותו). כיום צריך לחשוב מחוץ לארגז. קופי טוב יכול להפוך כל נושא למרתק, מצחיק, נוגע ללב או מקומם. הכול על פי דרישת הלקוח. קופי הגון ישתמש אך ורק בחומר מקורי ויצור מאמר חד פעמי אודות יבול החיטה בבית שאן  שלא היה כמותו מעולם. אנשים מכל הארץ יקנו כרטיס לרכבת העמק רק בשביל להגיע ולצפות בשדות החיטה הזהובים.

עריכה מגמתית

בעת כתיבת מאמר יש להיות מרוכזים. עריכה מקצועית  תוביל את הקורא בנפתוליי המאמר ותעזור לו להבין על מה הוא קורא בכלל ומה הוא אמור לעשות מיד עם סיום הקריאה (להיכנס לאתר ולהזמין את המוצר כמובן). קופירייטינג ועריכת תוכן משלימים אחד את השנייה באופן מושלם. בזמן שהעריכה מסדר את המילים במקומן, מפסקת ומנקדת במידת הצורך, הקופירייטינג מביא את הרעיונות, מציע מילים טובות ומכניס עניין והנאה.

התחלה, אמצע, עוד קצת אמצע וסוף

מבנה המאמר הוא בדרך כלל קבוע. בשלב בראשון מוצג הנושא באופן הברור ביותר. אין צורך להסתבך יותר מידי. זהו שלב פשוט שאמור להזמין את הקורא אל המאמר.  מהר מאוד עלינו ליצור אצל הקורא רושם שיש משהו שהוא צריך והמשהו הזה נמצא כאן במאמר. כאן נכנס לתמונה הקופירייטר אשר יוצר ובונה משפטים מטרידים או מלחיצים אבל הגיוניים כמובן. לדוגמה, גם הכלב שלכם בוכה כל היום לבד בבית? כנראה שחסר לו חבר!! בובת הכלב סנופי היא הפתרון המושלם לכל כלב בודד. כמובן שלעורר תחושת אשם אצל הקורא עשויה לעזור במקרים כאלו.

או ש…

טוב, שכחתי לציין שאסור לנו בשום אופן ללעוג לאינטליגנציה של הקורא. עלינו להיות הגונים וחפים מציניות  ולספר להם שבובת הסנופי עשויה מחומרים מרגיעם שפותחו ביפן במיוחד לכלב שלכם.  אחת הטעויות הנפוצות בכתיבת מאמר היא לא לשמור על רצף של עניין. יכול להיות שמישהו כבר קרא והשקיע בחצי מאמר, ואז, שורה לא במקום או טאות (טעות) כתיב עלולה לגרום לא לנטוש בזעם תוך כדי שהוא רוטן ומגדף.

קופירייטינג ועריכת תוכן מקצועיים ישמרו על המאמר שלכם ויביאו אותו לחוף מבטחים. משרדים אשר עוסקים בכתיבה מקצועית הם ללא ספק הכתובת של מי שמבקש להכניס תוכן איכותי לאתר שלו. בכדי שהאתר יוסיף לפעול ולמשוך אליו קונים ומתעניינים פוטנציאליים יש להזין אותו בחומרים חדשים כל הזמן. אתרים טובים באמת הם אלו שמחדשים, מסקרנים וחושבים מחוץ לארגז הכלים.  אל תשכחו שבאיזה שהוא משרד אי שם יושב קופירייטר רעב ומחכה להזמנה שלכם.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת