Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
כתיבת תוכן שיווקי לאתר אינטרנט

היום כל בעל עסק יודע שאי אפשר להסתדר ללא אתר אינטרנט. מוכרי פלאפל, ירקנים, אנשי מחשבים, רופאים פרטיים או עורכי דין – כולם זקוקים לאתר אינטרנט מקצועי כדי לקדם עניינים ולהגיע למקומות הראשונים של גוגל. אבל אי אפשר לעבור לעמוד הראשון במנוע החיפוש מבלי להכניס לאתר תוכן מקורי ואיכותי, תוכן שלאיש מאנשי המקצועי אין זמן לכתוב.

גמדי התוכן שלכם

עם פיתוחה של רשת האינטרנט קמו מגוון רחב של מקצועות חדשים. אחד מבין המקצועות הבולטים הוא כותב תוכן. זהו למעשה אדם אשר מקבל נושא מסוים לכתיבה, חוקר אותו וכותב עליו. כמו כן, עליו לעמוד בדגשים של המאמר אשר נקבעו על ידי מקדם האתר ועל ידכם – אילו מילות חיפוש צריך לשלב, אילו שירותים מציע בית העסק שלכם, מה יהי אורך המאמר ועוד. לפעמים כותב התוכן משלב גם קישורים ומוסיף תמונות.

איך כותבים תוכן שיווקי משכנע

על פי רוב, אנשים אינם אוהבים כשמשכנעים אותם לרכוש מוצרים באופן אינטנסיבי, אך בזכות כתיבת תוכן שיווקי לאתר אינטרנט מקצועית ומשכנעת אפשר לעשות פלאים. אלה כמה דגשים שיכולים לשפר את התכנים באתר:

  • כתיבה הממוקדת – על פי רוב, הגולשים אינם אוהבים לקרוא טקסטים ארוכים ומייגעים, אלא אם כן הם סטודנטים למדעי הרוח שפשוט התרגלו לכל העניין. מסיבה זו, חשוב לכתוב תוכן ענייני ואיכותי – תוכן שמתאר את יתרונותיו של מוצר מסוים או החברה.
  • כל יום לומדים משהו חדש – המאמר יהיה חסר ערך במידה מסוימת, אם הוא לא ילמד דבר מה את הלקוח. כותב תוכן מיומן ואיכותי מוסיף דגשים חשובים אשר יכולים לסייע ללקוח. לדוגמה, איך לבחור שמלת כלה לחתונה, אילו סוגי התמכרויות קיימים ומטופלים או לאילו אירועים ניתן להזמין מארגן מסיבות. הכול תלוי בעסק שעבורו כותבים את התוכן.
  • כותב שיוצר הזדהות – אילו ספרים הופכים לרבי מכר? הספרים שנוגעים ברגש של האדם. אמת, כותבי התוכן לא יכולים להפוך את עמוד האינטרנט שלכם לרב מכר, אך הם יכולים בהחלט לרגש את הקורא באמצעות חוויה אישית או סיפור מרתק. כתיבה שיווקית נותנת פעמים רבות במה ליצירתיות.
  • מעודד לפעולה – אחרי הכול, המטרה של התוכן היא בין השאר לגרום ללקוח להתעניין בו ולבצע פעולה כלשהי באתר. מסיבה זו, כתיבה שיווקית כוללת גם משפטי הנעה לפעולה הגורמים ללקוח לפנות אליכם (לפעמים זה אפילו קורה בתת מודע).
  • שמרו על שמם, אל תפגעו באחרים – כתיבה שיווקית אינה יכולה לערב דעות אישיות של הכותב או של בעל העסק, ולכן אין זה המקום להשמיץ חברות מתחרות שלכם.

חברת התוכן שעושה את כל ההבדל

חברת אוצר מילים מציעה לכם שירותי כתיבת תוכן שיווקי לאתר אינטרנט הניתנים על ידי צוות כותבים מיומנים ומנוסים. אז אם יש לכם עסק מתחיל, כדאי לחשוב כבר עכשיו כיצד לקדם אותו באמצעות תכנים איכותיים. פנו אלינו למידע נוסף.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת