Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מאמרים לבלוג הנם מאמרים שמטרתם היא לחלוק ידע ומענה מסוים לגולש. בדרך כלל בכל אתר תמצאו בלוג ובו מאמרים רבים בתחום בו פועל העסק. המטרה של המאמרים האלו היא כמובן למתג את העסק ועובדיו כאנשי מקצוע מובילים בתחומם שמכירים היטב את החומר. כתיבת תוכן לבלוג נעשית בדרך כלל באמצעות כותב תוכן חיצוני שהחברה שוכרת, אם כי בעסקים קטנים לעתים בעלי העסק מנסים לחסוך כסף ולכתוב את המאמרים בעצמם. אם זה נכון או לא נכון עבור בעל העסק? זה כבר תלוי במקרה ספציפי.

מהו אורך המאמר המומלץ לתוכן לבלוג?

מאמר ממוצע לבלוג באתר נע בין 300 ל-500 מילים, אולם האורכים משתנים בהתאם לתוכן ולשטף הכתיבה. כאשר אתם מתכוונים להזמין תוכן מחברת תוכן ובמידה ואינכם בטוחים לגבי כמות המילים הממוצעת למאמר, תוכלו להיוועץ עם חברת התוכן. ישנם בלוגים בארץ ובעולם המשקיעים יותר במאמרים ומעלים מאמרים של 1000-2000 מילים אולם מדובר במאמרים איכותיים מאוד ומעמיקים.

היכן כדאי להניע את הגולש לפעולה ואיך?

כאשר המאמרים נמצאים בתוך הבלוג שלנו קל יותר להניע את הגולשים לפעולה בתוך האתר כיוון שהמרחק בין המאמר עצמו לפעולה הבאה הוא קצר במיוחד. עם זאת, רבים מבעלי העסקים מפספסים את ההזדמנויות הללו בכך שאינם כוללים הנעה לפעולה או הזדמנויות להנעה לפעולה במבנה האתר. כך למשל, בסוף כל מאמר חשוב לכלול הנעה לפעולה. כאשר מדובר במאמר ארוך כדאי לכלול מספר פעמים את אותה הנעה לפעולה לאורך המאמר על מנת להטמיע בגולש את המחשבה על הפעולה שאתם רוצים שהוא יבצע. כמו כן, כדאי לחשוב על מספר אופציות להנעה לפעולה מסוף כל מאמר: כך למשל הצגת מאמרים נוספים מומלצים בנושא קרוב, השארת פרטית באתר ליצירת קשר, להתקשר אליכם, לרכוש מוצר ועוד.

לסיכום; תכנים לבלוג צריכים להיות תכנים ייחודיים ואיכותיים שכן הם מייצגים את העסק באופן ישיר ולכן חשוב למצוא חברת תוכן אמינה שתוכל לספק לכם תכנים ברמת האיכות הנדרשת. מלבד איכות התוכן כדאי שהחברה תכיר היטב את העסק ושירותיו או מוצריו על מנת לכתוב את התכנים בצורה המדויקת ביותר. לפרטים נוספים והזמנת תוכן צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת