Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
כתיבת מאמרים לקידום אתרים מקצועי

שירותי קידום אתרים נחשבים לנפוצים מאוד כיום בעולם השיווק והפרסום בכלל ובעולם הפרסום באינטרנט בפרט. באמצעות קידום אתרים אורגני ניתן להגיע לקהל יעד איכותי ובשל ולהגדיל את המכירות בעסק. זאת ועוד נוסיף שגם למיקום האתר בגוגל יש השפעה גדולה על מיתוג העסק ועל ה"כוח" שלו ביחס למתחריו. מכאן אנו למדים כי כתיבת מאמרים לקידום אתרים הופכת קריטית וכדאי לשים לב לתכנים המועלים לאתר שלנו.

כתיבת מאמרים לקידום אתרים יצירת תוכן לתוך האתר:

מבנה תקין של מאמר לאתר לקוח יכלול בדרך כלל בין 300 ל-500 מילים, חלוקה לפסקאות כאשר כל פסקה תהיה לא יותר מ-100 מילים (אפשר לחרוג מפעם לפעם), שילוב של כותרות משנה כאשר לפחות אחת מהן מכילה את מילת המפתח בצורה נקייה, שילוב של מילת המפתח מס' פעמים מומלץ בתוך המאמר (לא יותר מ2% מסך המילים במאמר), וכמובן חלוקת ערך לגולש ככל שניתן להספיק בהתאם לאורך המאמר. חלוקת הערך לגולש הנה קריטית כיוון שתוכן איכותי יגרום ללקוח לא רק להתקרב אליכם ולהאמין במותג, אלא גם להישאר יותר זמן באתר, לקרוא מאמרים נוספים ולעתים אפילו לשתף את התוכן ברשתות החברתיות ובמקומות אחרים. פעולות אלו מסייעות באופן טבעי לקידום האתר בגוגל.

כתיבת מאמרים לקידום אתרים תוכן לפיזור ברשת:

התכנים אשר הולכים לצורך פיזור ברשת לטובת בניית מערך קישורים לאתר יהיו בדרך כלל תכנים סבירים ולא מעבר. מכיוון שבדרך כלל יהיה מדובר בכמות יחסית גדולה של מאמרים, אין צורך להשקיע באיכות שלהם יתר על המידה. כמובן שתרצו שהתכנים המייצגים אתכם ברשת יהיו ראויים ולכן הם לא יכולים להיות מאמרי ג'אנק לגמרי, אך מאמר ייחודי, שילוב נכון של מילות המפתח, הוצאת קישור נקי ומסודר, לצד תוכן סביר – אמורים לעשות את העבודה בכל הקשור לפיזור המאמרים ברשת.

כתבות איכותיות לאתרים מובילים – כתיבת מאמרים לקידום אתרים :

כאשר מדובר בכתבות איכותיות לאתרים מובילים ברשת תאלצו לדאוג לכתבות איכותיות, ארוכות יחסית וכאלה המחלקות ערך רב לגולש. הסיבה לכך היא שאתרים מובילים לא יעלו תכנים פשוטים או קצרים לאתרים שלהם וכי שמירה על איכות האתר שלהם ושביעות רצון הגולשים שלהם הוא מעל לכל. מכאן, אם אתם רוצים להעלות אליהם מאמרים הרי שזה צריך להיות בתנאים שלהם. התנאים הם פשוטים – מאמר באורך מסוים ותוכן איכותי. כך תוכלו להוציא קישורים לאתרכם מאתר מוביל ואף להרוויח יחסי ציבור ותנועה נוספת.

אנו באוצר מילים מתמחים בכתיבת תוכן מכל סוג, מכתיבה שיווקית ועד כתיבת מאמרים לקידום אתרים בין אם מדובר במאמרי תוכן לאתר העסק ובין אם מדובר בכתבות איכותיות לאתרים מובילים. לפרטים נוספים והזמנת השירות אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

כתיבת מאמרים לקידום אתרים מקצועי

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת