Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בין אם אתם כותבים את המאמרים שלכם בעצמכם או זקוקים לשירותי תוכן מחברת תוכן מקצועית, כדאי שתדעו מספר דברים חשובים בנוגע לכתיבת מאמרים לאינטרנט. חוסר הידע המקצועי או חוסר הניסיון אסור לפגוע באופן ישיר על ביצועי האתר שלכם ובמקרים גרועים יותר גם על המוניטין שלכם ושל המותג שלכם. על מנת להימנע מכך כדאי לכם להמשיך לקרוא.

5 דברים שכדאי לקחת בחשבון במאמרים לאתר שלכם:

  • הקורא הוא אנושי – כאשר אתם מעלים תכנים חדשים לאתרכם כדאי לוודא כי התכנים הללו אכן מדברים לאנשים. קהל הגולשים שמאחורי המסך הוא אנושי. התכנים המועלים לאתר צריכים להיות בעלי ערך ומשמעות לגולשים וכך למעשה תוכלו לתת להם מענה אמיתי ואמין. הימנעו מכתיבה שתרצה רק את מנועי החיפוש.
  • התוכן חייב להיות מעניין וענייני – על התוכן שלכם להיות מעניין. כלומר, שאנשים לא מקדישים זמן רב לקריאת כל מאמר שהם מגיעים אליו ברשת ולכן כדי לגרום להם לקרוא את המאמר שלכם אתם בהחלט רוצים להשתמש בכותרות משנה מעניינות ובכלל בכתיבה קולחת ומעניינת. לא פחות חשוב הוא לשמור על כתיבה עניינית. אם הגולש ירגיש שהוא קורא את אותו דבר שוב ושוב ושמורחים לו את הזמן הוא יעזוב מהר מאוד את האתר ויתייאש מהקריאה.
  • התוכן צריך להיות פשוט לקריאה. אם תכתבו בשפה גבוהה מדי, או נחותה מדי, הגולש יבחין בכך. או שהוא לא יצליח להבין מה שאתם כותבים או שהוא יראה שפה דלה מדי ויבין עם מי יש לו עסק וירצה רק לצאת מהאתר.
  • טעויות נפוצות – הימנעו מהעלאת תכנים שאינם מייצגים אתכם כראוי או עשויים לפגוע בכם. כך למשל, בדקו שהתוכן המוצג באתרכם תואם את השירותים שאתם מספקים. אם יש עדכון בשירותים שלכם צריך לבצע את העדכונים באתר גם כן. כמו כן הימנעו מלדבר על פוליטיקה או ענייני דת הנחשבים לעניינים רגישים.
  • סיום תקין והנעה לפעולה – השלימו את המאמר בצורה תקינה באמצעות הנעה לפעולה.

לסיכום; כתיבת מאמרים לאינטרנט יכולה להיות עבודה מורכבת כאשר מדובר בתכנים איכותיים יותר המייצגים את בעל העסק. לפרטים נוספים והזמנות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת