Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מילים משמשות אמצעי תקשורת להעברת מסרים, אשר החליף אמצעים מיושנים יותר שפסחו מן העולם. איננו צריכים לנהום זה לזו, לצייר ציורים על קירות המערה או להבעיר מדורות  אלא פשוט ליצוק את המסר הרצוי לשיח מילולי ברור. ובדיוק על כך מתבססת כתיבה שיווקית לעסק, זו שנועדה להניע את הקוראים לפעולה.

רגע, למה צריך בכלל כתיבה שיווקית לעסק?

תוכן שיווקי אינו חדש לנו והוא נפוץ מאז ומעולם בתצורה כזו או אחרת. כיום, בעידן התחרותי שבו קל יותר להקים עסק מלשמור עליו מתפקד ומניב רווחים, התוכן השיווקי חשוב כפליים. אחת המדיות העיקריות לפרסום בתי עסק היא הזירה הווירטואלית. את מודעות הפרסום על לוחות המודעות ברחבי העיר, תפסו מודעות פרסום ברשתות החברתיות. תוכן זה אמנם חשוב, אך גם לו ישנן מגבלות.

כתיבה שיווקית לעסקים להנעה לפעולה

בואו נודה בזה – אנחנו לא אוהבים להרגיש "שמאכילים אותנו בכפית", משמע אנחנו נוטים להימנע מתוכן שנראה שיווקי יתר על המידה. כתיבה שיווקית לעסקים נועדה לפתור את הבעיה הזו. וכדי להבין את חשיבותה, זה הזמן לשוב מעט אחורה.

כשברצונכם לחפש אחר מידע כלשהו ברחבי הרשת, ניחוש אחד לאן תפנו. טוב, זו בהחלט לא חוכמה גדולה לענות על השאלה הזו, משום שגוגל מהווה את מנוע החיפוש המוביל בעולם. בהיותו כזה, הוא מהווה גם את אחת מפלטפורמות הפרסום המובילות. כל בית עסק המעוניין להרחיב את היצע לקוחותיו במטרה להגדיל את רווחיו, ישאף להגיע לראש טבלת החיפוש בגוגל. אלגוריתם החיפוש של גוגל נשען על מספר קריטריונים עיקריים, והכתיבה השיווקית מהווה קריטריון מרכזי.

בעבר, תחום קידום האתרים דרש כתיבת מאמר שיווקי פשוט וסתמי שבו מילות המפתח (מילות החיפוש המבוקשות בגוגל) חוזרות על עצמן מספר רב של פעמים. חלפו מספר שנים מהרגע שבו גוגל שינתה את פני המפה (לפחות את זו האינטראקטיבית) במטרה לספק לגולשים תוכן משמעותי ובעל ערך מוסף. כתיבה שיווקית מתוחכמת ומושכלת מבדילה בין אתרים איכותיים לבין אתרים שמתיימרים להיות כאלו ללא הצלחה.

כתיבה שיווקית לעורכי דין – משווקים את יום הדין

אחד השווקים העסקיים התחרותיים ביותר הוא תחום עריכת הדין, שבו ההיצע גובר על הביקוש. התחרות באה לידי ביטוי לא רק בזירה העסקית הפרונטלית, אלא גם בזירת הרשת. מסיבה זו, עורכי דין דואגים לתחזק היטב על בסיס קבוע את האתרים שלהם וכן את העמודים המקצועיים שלהם ברשתות החברתיות השונות. גם האדם הממוצע המעוניין לצרוך שירותי עריכת דין, יתחיל את מסע חיפושיו ברחבי גוגל. אתרי עו"ד הנמצאים בראש טבלת החיפוש של גוגל מעלים את הסיכוי לכך שמדובר באנשי מקצוע יוקרתיים ומוצלחים שהוכיחו את עצמם, לפחות במסגרת האומה הווירטואלית. כתיבה שיווקית לעורכי דין נוטה להיות מלאכת כתיבה מורכבת למדיי, בייחוד לנוכח העובדה שכתיבה מקצועית בתחום דורשת בקיאות רבה ונרחבת בפסקי דין ובעולם המשפט. מסיבה זו, חשוב לבחור בכתבי תוכן המתמחים בכתיבה איכותית (שכן, שכל כתיבה בדרגת איכות נמוכה יותר תפגע במקצועיותם של עו"ד המדוברים) ויכולים ללמוד את התוכן באופן מדוקדק. במקרים רבים, כתבי התוכן יבססו את התכנים בהתבסס על תכנים ייעודיים שיספק לכם עו"ד כדי למזער עד אפס את הסיכונים ולספק תוכן רלוונטי, מקצועי ומלוטש היטב.

כתיבה שיווקית לעורכי דין

כתיבה שיווקית לסטארט אפ לשיווק איכותי

כשיש במה להתגאות, אז מתגאים בקול גדול. ישראל הינה מעצמת סטארט-אפ מוכחת שביססה היטב את מעמדה בארץ ובעולם. אם גם אתם קורצתם מהחומר היוזם, המקדם והמצליח, הגיע הזמן לממש את חזונכם באמצעות אתר עסקי. במקרה כזה, כתיבה שיווקית לסטארט אפ חשובה מאוד כדי להעלות לתודעה את היוזמה העסקית. קידום אתרכם באמצעות תכנים מותאמים יעלה את מעמדכם המקצועי בעיני הלקוחות, המשקיעים והשותפים הקיימים והפוטנציאליים.

לא מתפשרים בכתיבה שיווקית לעסקים

בתחום כתיבה שיווקית לעסקים ישנם מספר כללי מפתח שחשוב ללכת על פיהם. הראשון והחשוב מכל, הוא לא להותיר את העבודה בידיהם של חובבנים. מלאכת הכתיבה השיווקית מחייבת להיענות על רמת מקצוענות, איכות, בקיאות בחומר, יכולת למידה מהירה והחשוב מכל – כתיבה ניאותה, מעניינת, ייחודית, מקורית ומניעה לפעולה. זה המקום להימנע מחובבנים. אם אנחנו יודעים להפעיל מחשב, זה אומר שאנחנו בעלי ידע מספק כדי להיות מתכנתים? בדיוק.

כתיבה שיווקית לסטארט אפ

זקוקים לאוצר מילים שיווקי ייחודי ומוצלח? חברת אוצר מילים תענה על הצורך בהצלחה הודות לשירותי קופירייטינג, כתיבה ועריכת תוכן שיווקי. החברה הוקמה תחת חטיבת התוכן של קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב, המספקת שירותי קידום ופרסום מובילים בתחום האינטרנט. אוצר מילים מתמחה בסיפוק תוכן איכותי ללא פשרות, ייחודי ומקורי בכל תחום ובכל נושא. לא מאמינים? נסו לאתגר את החברה בכוחות עצמכם. בהצלחה.

 

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת