Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
כתיבה שיווקית בפייסבוק

הפייסבוק נחשבת כיום לרשת החברתית הגדולה בעולם. למעשה בזכות הצמיחה של פייסבוק בשנים האחרונות החלו לקום אינספור רשתות חברתיות שכולן מבוססות למעשה על שיתוף מידע. פייסבוק הנה רשת חברתית שבאמצעותה כל אחד יכול לפתוח פרופיל אישי, לעבות את מעגל החברים שלו, לשתף אתם מידע, תמונות וסרטונים מחיי היום יום, מהלימודים, מהעבודה, מטיולים ומכל מקום אחר וכך למעשה לשמור על קשר גם באמצעות האינטרנט.

לאורך השנים הפכה הפייסבוק מסתם רשת חברתית למעצמת פרסום. בזכות מערכת פרסום יוקרתית שבנתה וכזו שהושקע אינספור שעות עבודה וכסף לפתח אותה, ניתן למקד קמפיינים פרסומיים במערכת לקהל יעד מאוד ממוקד. כך למשל, גם אם יש לכם חנות פרחים בחיפה ואתם רוצים לפרסם שירות משלוחי פרחים באזור, תוכלו לפרסם רק לקהל יעד שנמצא בחיפה ואפילו להחליט אם הפרסום יופיע לגברים או נשים ובאיזה טווח גילאים. אפשרויות הפרסום הרבות גרמו לכך שמרבית בעלי העסקים כיום משקיעים בפרסום בפייסבוק. אם מדברים על פרסום בפייסבוק אין ספק כי כתיבה שיווקית בפייסבוק היא חלק אינטגרלי מכל הליך כזה.

כיצד כתיבה שיווקית בפייסבוק מתבטאת בפרסום העסק בפייסבוק?

תוכן שיווקי לפייסבוק יכול להתבטא בכמה צורות: באמצעות כתיבת מודעות שיווקיות לקמפיין פרסום ממומן, באמצעות שיתוף תכנים בפרופיל האישי, שיתוף מידע בקבוצות עניין וכאמור כתיבת שיווקית בפייסבוק בדף העסקי של העסק. את הדף העסקי יש לעדכן לעתים קרובים, לעתים אפילו על בסיס יומי, ולהזין אותו בתוכן איכותי עם היבט שיווקי מניע לפעולה.

כתיבה שיווקית בפייסבוק ואילו סוגי תכנים כדאי להעלות לדף העסקי?

בדרך כלל מומלץ לשלב בין טקסט לבין תמונה ערוכה. אין ספק שיש תמונות ששוות אלף מילים, אך במקרה של דף עסקי התמונה היא רק לצורך משיכת תשומת לב והידע והערך האמיתיים יגיעו מהטקסט עצמו. תוכן שיווקי מתבטא ביכולת להעביר בצורה עניינית ומובנת מסר קליט לכל גולש ממוצע וכן להניע אותו לפעולה. לכן אם אתם מעוניינים לשווק מוצר/שירות כלשהו יהיה עליכם להוסיף הנעה לפעולה בכל סטטוס/פוסט שתעלו לדף העסקי שלכם בפייסבוק. שימו לב – אנשים קונים את מי שאתם ולא רק את המוצר שלכם כך שתצטרכו לחלק הרבה ערך לעוקבים שלכם כדי שיישארו אתכם לאורך זמן ולהגדיל את הסיכוי שאלה ירכשו מכם מוצר או שירות. זאת תוכלו לעשות באמצעות עדכון תדיר של העמוד העסקי בתוכן איכותי ומעניין.

לפרטים נוספים והזמנות אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

כתיבה שיווקית בפייסבוק לעסקים

 

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת