Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ניהול תוכן דיגיטלי

ניהול נכון של תוכן דיגיטלי

אנו צופים במצגת קצרה המספקת לנו הסבר על מטרות החברה, מקליקים על סרטון אשר מסייע לנו להבין איל עובד מוצר מסוים או קוראים פוסט ויראלי ברשת חברתית. כל אלה הם תכנים דיגיטליים, תכנים המופיעים ברשת האינטרנט שלנו וזמינים לנו בכל עת ובכל מקום. לעתים, מרוב שאנו מוצפים במידע הרב, איננו יודעים איזה תוכן לצרוך קודם, ולכן בוחרים את התוכן שידבר אלינו יותר מכל.

איך עושים את זה?

יש לכם עסק מצליח, אבל אתם רוצים להתקדם אתו הלאה, להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם ואולי אף לפתוח חברת בת בחו"ל. אבל לפני הכול, אתם צריכים לבצע ניהול תוכן דיגיטלי כדי לכוון את הגולשים שלכם היישר אליכם. אלה כמה כלים שיכולים לסייע לכם ליצור את התוכן הדיגיטלי האיכותי:

  • אל תציפו את הגולשים בתוכן – כי זה בדיוק מה שחסר להם. אל תנסו לירות לכל הכיוונים כדי לפגוע במטרה. צרו תוכן ממוקד יותר אשר ידבר אל הגולשים שלכם ויגרום להם לפנות דווקא אליכם מתוך כל החברות הקיימות בשוק. התוכן יכול להתבטא באמצעות עיצוב מתאים, כתבה איכותית או סרטון קליט, קצר וקולע.
  • צרו תוכן מעניין – כתבו תוכן שקהל היעד באמת ירצה לקרוא. משום כך, חשוב להימנע משגיאות ניסוח ושגיאות כתיב, כמו גם להתאים את התוכן לקהל היעד. לדוגמה, אם יש לכם אתר המציע חצאיות מעוצבות, כדאי לנסח את התכנים בלשון נקבה ולפנות לנשים שמחפשות דרך טובה להתלבש בסטייל.
  • מה המטרה שאתם מעוניינים להשיג – הגדירו את היעדים שאתם רוצים להשיג באמצעות התכנים שלכם – האם אתם רוצים לגרום ללקוחות לבצע פעולות באתר כמו השארת פרטים אישיים בטופס ליצירת קשר או ביצוע תשלומים.
  • להוסיף תכנים מקוריים ומעניינים – אלה יכולים להיות, למשל, שאלוני אופי. כך, אם יש לכם אתר ללימוד אנגלית, תוכלו למקם בו שאלון משעשע שבו תיבחן רמת האנגלית של הגולשים. כמו כן, התכנים צריכים לתת ערך מוסף ללקוח, ללמד אותו דבר מה חדש, לרגש ולעניין אותו.
  • יצירת תכנית לתוכן – חשוב לתכנן תכנית אשר תאפשר לכם להעלות תכנים לאתר ולחדש אותם לעתים קרובות. מומלץ לכנס ישיבה ולדון בה בנושאים כמו תיאור המוצרים שאתם מעוניינים לפרסם, המאמרים שאתם רוצים לכתוב, סרטוני הדרכה ותדמית איכותיים ועוד.

ניהול תוכן דיגיטלי – אילו קישורים הוא כולל

אדם המעוניין לנהל תוכן דיגיטלי צריך לשלב יכולות שונות. ניהול נכון כולל, בין השאר, ביצוע רעיונות עם אנשי מקצוע, עריכה וכתיבה. שנית, ניהול תוכן דיגיטלי נכון דורך תכנון המתבצע על ידי אדם המקפיד על סדר וארגון. שלישית, במהלך ניהול התוכן חשוב לערב מקדמי אתרים איכותיים, מכיוון שהוא כולל הרבה ענייני קידום, כמו גם כותבי תוכן, מעצבים גרפיים ואנשים העוסקים בתחום הפרסום. ולבסוף, בסיום כל פרויקט חשוב להפיק דוחות חודשיים כדי לדעת עם הצוות האמון על ניהול התוכן עמד בכל העידים.

ערוצי פרסום טובים

היום קיימים ערוצים שונים שבהם ניתן לבצע ניהול תוכן דיגיטלי. מרבית הערוצים האלה מספקים לכם פלטפורמת פרסום חינמית, אלא אם כן אתם מעוניינים בשירותים מיוחדים. מבין הערוצים האלה אפשר להזכיר את גוגל פלוס, פינטרסט, ערוץ יוטיוב, אינסטגרם וכמובן הרשתות החברתיות המובילות פייסבוק וטוויטר. חשוב לבחון אילו ערוצים מתאימים לעסק שלכם או על אילו מהם תוכלו לוותר. אם אינכם בקיאים בתחום, חשוב לפנות לאנשי מקצוע איכותיים שיוכלו לקדם את העסק שלכם בבטחה. משום כך, כדאי לבחון את אנשי המקצוע באמצעות אתרי אינטרנט, חברים קרובים או פורומים שונים.

ניהול תוכן דיגיטלי באתרים

 

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת