Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כותבי תוכן לאתרים על רמה

תהיתם פעם מה הופך את האתר שלכם לאיכותי באמת? ובכן, אתם כמובן יכולים לפרסם בו תמונות אותנטיות מאירוע עסקי או להפיק סרטונים ולעלות אותם לאתר, אך אם לא יהיה לכם תוכן איכותי שיספק מידע לגולשים, האתר שלכם יאבד את קסמו. שילוב נכון ביתן תוכן אינפורמטיבי ושיווקי לבין תוכן ויזואלי הכולל אתר מעוצב ותמונות מרהיבות, ייצור את התדמית החיובית הנחוצה לאתר שלכם.

כותבי תוכן לאינטרנט שיודעים מה הם עושים

איך לגרום לתוכן ליצור עניין בקרב הגולשים – משתמשים בשירותי כותבי תוכן שיווקי

מטבע הדברים, כותבי תוכן לאינטרנט צריכים לדעת לכתוב היטב, ללא שגיאות ובשפה רהוטה. אך היום אין די בכך. גם אם כותב התוכן יכתוב מאמר שיכול להתחרות בתזה של דוקטורנט באוניברסיטה, הוא לא בהכרח ימשוך את תשומת לבו של הגולש. אלה כמה טיפים  שיכולים לסייע לכתוב תוכן מעניין לאתר האינטרנט, ואין זה משנה באיזה תחום הוא עוסק:

  • תוכן המכוון לקהל היעד – רוצים לעניין את הגולשים באמצעות כתיבה איכותית? היכנסו לנעליים שלהם, כך שכאשר הם יכנסו לאתר שלכם, הם ירגישו כי התוכן מדבר אליהם. לדוגמה, אם אתם מציעים חולצות מדליקות עבור בני הנוער, כדאי לכתוב בשפה שלהם. מנגד, אם המוצרים שלכם מתאימים יותר לגיל הזהב, דוגמת משקפיים או כובעים קלסיים מעוצבים, חשוב להשתמש בשפה גבוהה.
  • דעו על מה אתם כותבים – התוכן שלכם ייראה אמין הרבה יותר אם תגלו בקיאות. גם אם אינכם מכירים לעומק את הנושא שעליו אתם כותבים, למדו עליו כמה שיותר, והיזהרו מלנסח משפטים שאת המשמעות שלהם אינכם מבינים עד הסוף. תוכן שגוי עלול להטעות את הגולשים ובמקרים מסוימים אף לשים את העסק שלכם ללעג.
  • צרו הזדהות – ניתן לעשות זאת באמצעות סיפורים מן השטח או עובדות מעניינות. כל דבר שובר שגרה יכול לסייע לגולשים להתחבר אל התוכן שלכם ולהפוך אותו לקליל ונגיש עבורכם.
  • כותרות מעניינות – לא רק התוכן עצמו צריך להיות מעניין ומרתק, אלא גם (ואפילו בעיקר) הכותרות צריכות להיות מושכות. תפקידה של הכותרת הראשית הוא לגרום לגולש להקליק על המאמר ולקרוא אותו, ואילו תפקידיהן של הכותרות המשניות הוא לסקרן את הגולש ולגרום לו להמשיך ולקרוא את המאמר. משום כך, מומלץ לשלב כותרות שירמזו לגולש שקריאת המאמר יכולה להועיל לו, לדוגמה "כך תעצבו את הבית ב-5 שלבים פשוטים". נוסף על כך, הכותרות מחלקות את המאמר לפסקאות ומאפשרות קריאה נוחה.
  • היתרונות שיועילו ללקוח – באתר האינטרנט הפרטי שלכם, אתם יכולים לפרט את היתרונות הייחודיים רק לכם, אך מעל לכל חשוב להדגיש כיצד היתרונות שלכם יכולים להועיל ללקוח. לדוגמה, אם יש לכם מעבדת סלולר לתיקון מכשירים, אין זה מספיק לציין שאתם הטובים ביותר בעיר, אלא גם לפרט שיש לכם את הידע והכלים לתקן את כל סוגי המכשירים, או שאתם מתקנים את המכשירים במהירות ואף מביאים את המכשיר המתוקן עד לבית הלקוח.

כותבי תוכן שיווקי לאינטרנט

כותבי תוכן לאינטרנט מסייעים לתדמית האתר שלכם

כותבי תוכן שיווקי עוזרים לא רק לנראות האתר ולתדמית שלו, אלא גם לקידום. התוכן הוא חלק בלתי נפרד מהתחום הנרחב של קידום אתרים, ומקדמי אתרים עמלים במשך זמן רב כדי למצוא את מילות המפתח המתאימות במטרה לשלב אותן במיומנות ובטבעיות בתוך הטקסט. מעבר לכך, התוכן תורם לקידום האתר בכך שהוא מאפשר לפרט על המוצרים שמציע בית העסק ולשלב משפטים החיוניים לקידום, דוגמת משפטי הנעה לפעולה.

הקמתם אתר אך חסר לכם תוכן איכותי? אנו בחברת אוצר מילים בעלי ניסיון רב בכתיבת מאמרים לאינטרנט מכל הסוגים. צוות הכותבים המקצועיים שלנו מספק מגוון רחב של תכנים בהתאם לדרישות של הלקוח.

עוד בנושא:

אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום:

קידום אתרים בגוגל מקבוצת